Refuz, returnare și înlocuire

Formular de returnare, schimb și reclamații

1. Refuz

Aveți dreptul de a refuza produsul achiziționat în termen de 14 (paisprezece) zile fără a indica un motiv. Termenul de anulare este de 14 zile de la data la care dvs. sau un terț desemnat de dvs. (altul decât transportatorul) ați primit marfa. Pentru a vă exercita dreptul de refuz, trebuie să ne anunțați printr-o declarație clară (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail) sau să ne sunați cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din contractul de cumpărare.

Contactele societății:

Bultex 99 SRL

Republica Bulgaria
Strada Karlovsko Shose №8
4000 Plovdiv
Telefon: 0341228066
E-mail: sales@stenso.ro

Pentru a respecta termenul limită de refuz, trebuie doar să ne trimiteți un mesaj că dreptul de anulare este exercitat înainte de sfârșitul perioadei de anulare. Puteți utiliza formularul de anulare atașat, deși acest lucru nu este obligatoriu.

Excepții de la drepturile de anulare: Dreptul de refuz nu se aplică contractelor pentru furnizarea de bunuri care sunt pre-fabricate și pentru producția pentru care cerințele individuale sau specificațiile consumatorului, care sunt cruciale sau care sunt clar respectate și realizate cu cerințele personale ale consumatorului (de exemplu, emblemă, broderie, mărci ale companiei, serigrafie etc.), precum și pentru contracte pentru furnizarea de bunuri sigilate care nu sunt potrivite pentru returnare din motive de sănătate sau igienă, dacă ambalajul lor pentru depozitarea a fost îndepărtată sau deteriorată la primire (filtre de protecție respiratorie etc.).

Consecințele refuzului: dacă vă retrageți din contract în mod valid, vă vom rambursa fără întârziere nejustificată plățile pe care le-am primit de la dvs. și nu mai târziu de 14 zile de la data la care primim o notificare de anulare a acestui contract, utilizând aceeași mijloc de plată pe care l-ați folosit. Putem rambursa suma după ce bunurile din contract ne sunt returnate. Trebuie să returnați mărfurile la adresa Bultex 99 SRL, str. Karlovsko shose 8, 4000 Plovdiv, Bulgaria, telefon: 0341228066,  prin curier sau personal fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de paisprezece zile de la data , pe care ne-ați notificat, că doriți anularea acestui contract. Termenul de plată va fi aplicabil dacă expedierea mărfurilor se face înainte de sfârșitul perioadei de paisprezece zile. Bunurile returnate de dvs. trebuie să corespundă aspectului comercial în care le-ați primit, să nu fie purtate vizibil, să nu fie pătate sau rupte. Produsele trebuie să aibă etichete originale și intacte, în ambalajul original, care conține codul produsului. Se recomandă ca livrarea să conțină și o copie a facturii pentru satisfacerea mai rapidă și mai exactă de retragerea dvs. din contractul. 

2. Înlocuire

2.1 În caz de discrepanță între produsele comandate și bunurile livrate, care nu a putut să fiu stabilite în momentul livrării, Clientul poate solicita ca bunurile livrate să fiu înlocuite cu cele corespunzătoare comenzii sale de cumpărare în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea lor. În acest scop este necesar ca Clientul să contacteze un operator STENSO, prin telefon 0341228066 sau sales@stenso.ro.

2.2 Dacă clientul a primit articolul comandat, dar dorește să îl înlocuiască, trebuie să returneze marfa în ambalajul original, plătind serviciul de curierat în ambele direcții (pentru returnarea articolului și pentru livrarea unui nou). 

Procesul de schimb presupune următorii pași:

  • Contactați operatorii noștri prin telefon 0341228066 sau scrieți pe e-mail: sales@stenso.ro
  • Trimiteți produsul către noi folosind firma de curierat. (După primirea apelului sau mesajului dvs. vă vom trimite curierul la adresa dvs. pentru a putea returna produsul.)
  • După verificarea produsului returnat de către noi, vă vom trimite produsul dorit.
    Costul înlocuirii este pe costul clientului 46 RON, care se achită la primirea noului produs.
    Durata procesului de schimb este 10-15 zile lucrătoare.

3. Reclamație

În cazul unui defect de fabrică, care este constatat imediat după primirea produsului în prezența curierului, vă rugăm să sunați imediat la 0341228066 sau să ne scrieți la sales@stenso.ro.

În cazul unui defect de transport, exercitați-vă dreptul la o reclamație descris mai jos. Dacă găsiți un defect de fabrică sau o neconformitate, care nu se datorează utilizării necorespunzătoare, vă rugăm să trimiteți o reclamație la adresa noastră de e-mail: sales@stenso.ro. Fiecare caz va fi luat în considerare individual. Veți primi feedback la adresa de e-mail sau la numărul de telefon pe care l-ați furnizat.

Orice produs care nu corespunde cu cel comandat de client este supus reclamației. În caz de discrepanță evidentă a bunurilor primite cu cele comandată, contactați-ne imediat la numerul de telefon indicat 0341228066. Discrepanța va fi verificată conform numelui produsului din comandă și de numelui produsului primit de către client. La stabilirea unei astfel de erori, clientul returnează produsul pe costul Bultex 99 SRL, iar cel corect va fi trimis clientului tot pe costul Bultex 99 SRL. 

Dacă la primirea mărfii, comanda este cu ambalajul rupt sau deteriorat, reclamația va fi acceptată numai în prezența curierului în momentul primirii mărfii. În acest caz, sunați imediat la numerul de telefon indicat 0341228066. Reclamația este certificată printr-o înregistrare în conosament de către destinatar la momentul primirii expedierii.

La depunerea unei reclamații în termen de 14 / paisprezece / zile de la cumpărare, în conformitate cu toate condițiile magazinului și toate prevederile legale aplicabile, clientul poate solicita o rambursare a sumei plătite, pentru a înlocui bunurile cu altele sau pentru a deduce din prețul produsul achiziționat. O persoană care este terță parte la primirea expedierii și care nu este principalul plătitor pentru aceasta nu are dreptul la o reclamație. 

SERVICIU DE RECLAMAȚII:

Pentru ca garanția să fie valabilă, trebuie să aveți bonul de casă   atașat la cardul de garanție al produsului. În cazul unei probleme sau daune descrise în condițiile de garanție, trebuie să ne contactați prin e-mail sales@stenso.ro sau prin telefon 0341228066.

 După ce a fost acceptată reclamația ca fiind întemeiată, Bultex 99 SRL notifică clientul prin telefon sau e-mail și ia următoarele acțiuni pentru a răspunde reclamației:

Trimite clientului un produs nou de același tip pe costul sau, în cazul în care același produs nu poate fi asigurat, oferă opțiunea de a alege un alt produs de aceeași valoare, în cazul în care același produs nu poate fi asigurat, Bultex 99 SRL rambursează clientului valoarea în perioada legală.

La respingerea reclamației, Bultex 99 SRL notifică clientul cu privire la opinia sa la adresa sau adresa de e-mail indicate de el. Atunci când solicitați o chitanță de returnare a produsului promovat, aceasta este trimisa clientului într-un mod convenabil pentru acesta, iar costurile primirii sunt pe costul lui.

Dacă în termen de 30 (treizeci) de zile de la notificarea avizului, clientul nu își caută bunurile, „Bultex 99” SRL își rezervă dreptul de a dispune de bunurile pe care le consideră adecvate și nu datorează sume, atât pentru valoarea produselor cât și costurile suportate pentru acesta pentru deținătorul inițial.

În caz de încălcare a drepturilor sale, Clientul poate notifica Comisia de protecție a consumatorilor în format electronic sau personal către centrele sale regionale.